Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.

Reklamace

Jak postupovat, když zakoupené zboží chcete reklamovat?

Kde zboží Reklamovat

1) Zboží můžete reklamovat osobně na našem odběrovém místě:

Odběrové místo

Blanická 2028/15
120 00 Praha 2 - Vinohrady

Provozní doba:


Pondělí - Pátek
9:00 - 15:00

2) Právo na reklamaci zboží můžete uplatnit také písemně, a to vyplněním formuláře Formulář pro uplatnění reklamace a zasláním zboží na stejnou adresu.

Zboží na reklamaci prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

V obou případech přiložte vyplněný tento formulář Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy Formulář pro uplatnění reklamace

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura).

Je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.

Zboží bylo dodáno nekompletní, nebo neodpovídá objednanému typu?

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (položka „Reklamace”) a my vám následně poradíme, jak dále postupovat.